4 Aralık 2012 Salı

Aralık Ayı Pasta Tasarım Kursu

Pasta kursları beni o kadar çok heyecanlandırıyor ki! :) Her ay kurs tarihlerini ve pastasını bekleyenler kadar merak ediyorum ben de nasıl bir pasta çıkacağını. Her ay bir tema belirleyip ona göre hazırlıyorum kurs pastasını. Aralık ayında yılbaşı teması kaçınılmazdı. Pek de şikayetim yok bu durumdan :) Yılbaşı temasına bayılıyorum. Yapılacak o kadar güzel şey var ki, aklımda bin tane fikir vardı hepsini yapmak istedim ama bir pastaya sığdırmak malesef mümkün olmuyor :) Sonunda pastayı ev şeklinde yapmaya karar verdim. Üzerine de evin bacasını ve bacadan atlamak üzere olan seksi noel kızımızı bohçasıyla birlikte yerleştirdim :) Normalde pastalarda biraz daha sadelikten yanayım, üzeri dopdolu olan pastaları pek beğenmem. Ama bu defa nedense yaptıkça yapasım geldi. Bütün pastayı doldurmak istedim :) Şu ana kadar dekorasyon anlamında muhtemelen üzeri en kalabalık pastam oldu. Dediğim gibi aklımda çok fazla şey vardı o yüzden "hadi onu da yapayım, şu da olsun" derken pastanın üzeri doldu :)
Pasta kurslarında dikkat ettiğim nokta pastanın keskin köşeli olması ve bir kız figürü içermesi. Bu pastanın üzerinde 2 kat şeker hamuru var. Kahverengi şeker hamuru keskin kenarlı kaplandı ancak beyaz tabaka kar görüntüsü verme amaçlı yapıldığı için yuvarlak hatlı bırakmayı tercih ettim. Kursta yine keskin köşe yapımı öğretilecektir endişeniz olmasın o konuda ;)
Her neyse, tarihleri de sonunda belirledim. Kurs 22-23 Aralık'ta gerçekleşecek (21 Aralık'ta kıyamet kopmazsa tabii :D ).
Ocak ayı pasta kursu temamız kış olacak. Şimdiden heyecanlıyım onun için de! :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...