27 Aralık 2012 Perşembe

Yılbaşı Pastası (Christmas Cake)

Melike Hanım'ın 25 Aralık için sipariş verdiği pasta. Çok çok çok severek yaptığım bu pasta, kendi yaptığım yılbaşı pastaları arasında favorim oldu. Aslında Aralık ayı pasta kursu için hazırlamış olduğum pastanın aynısı istenmişti ancak daha önceden yaptığım pastaları tekrarlamayı sevmediğim için, Melike Hanım'dan farklı bir tasarım yapma konusunda onay aldıktan sonra yeni bir tasarım üzerine düşünmeye başladım. Yılbaşı o kadar zengin bir tema ki, aklıma gelen bir çok fikirden bir tanesini seçmem gerekiyordu. Kayak yapmayı gerçekten çok istiyordum, o yüzden kayakta karar kıldım en son. Ama şömine de çok tipik bir yılbaşı sahnesini yansıtıyor onu da araya sıkıştırıverdim. Kayağı yapmak tahmin ettiğimden daha çok uğraştırdı beni. 2 tane kız figürü yaptığım zamanda bir kayak yapabildim ancak. Ama sonuç olarak çok sevdim bütün figürleri. Bu arada 2. kare pasta denememi de yapmış oldum :) İlk pastam ev şeklindeydi. Bu da şömine oldu. Tema kare pasta gerektirmediği sürece kare pasta yapmayı tercih etmiyorum ama bu pastada bence güzel ve anlamlı oldu. Hatta kareye karşı olan antipatim yokolmaya başladı bile diyebilirim :) 
Bu yılbaşı telaşı da böyle geçti işte... Herkese mutlu yıllar tekrar. Bakalım seneye Pasticcino Mio'da ne değişiklikler olacak, nasıl yılbaşı pastaları göreceğiz, ne çılgınlıklar göreceğiz desem de yerinde olur herhalde:) Elbette önümüzdeki sene için bir çok planım var. Neler olduğunu zamanla göreceksiniz ;)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...