28 Kasım 2012 Çarşamba

İnekli Doğum Günü Pastası

İnekleri çok sevdiğimden daha önce bahsetmiştim :)) Nasıl oldu da bugüne kadar inekli pasta yapmadım hayret ediyorum kendime. Oysaki kurabiye yapmaya başladığımda inekli kurabiyeler ilk kurabiyelerimden olmuştu. Evde de (özellikle mutfakta) heryer inek figürleriyle dolu.
Her neyse en sonunda inek temalı bir doğum günü pastası siparişi aldım. Ve tasarım konusunda tamamen serbest bırakıldım. En sevdiğim sipariş modeli diyebilirim :)) Tema inek ve ben istediğimi yapmak konusunda serbestim. Daha ne isteyebilirdim ki! Düşünürken düşünürken aklıma gökyüzü teması yapmak geldi. Tema gökyüzü olunca da inek figürünü kanatlı melek şeklinde yapmaya karar verdim. Biraz renk katmak için de uçan balonları ekledim. İçlerine de minik birer inek koydum. Pasta şu ana kadar yaptıklarımdan yüksekliği açısından farklı. Normal yaptığım pastaların yaklaşık 1,5 katı kadar yüksekliği. En yakın zamanda daha da yüksek bir pasta deniyor olacağım :)
Sonuç olarak pasta resimlerde gördüğünüz gibi. İneklere olan aşkım düşünülürse, benim pastayı çok sevdiğimi söylememe gerek yok :)

Siz ne düşünüyorsunuz?









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...