30 Ocak 2013 Çarşamba

Rüzgar Sörfü Temalı Topsy Turvy Pasta

Bu model çok beğendiğim ve hep yapmayı istediğim modellerden bir tanesiydi. Ancak yapımı ciddi anlamda emek istiyor ve keşfedebilmem elbette vakit aldı. Geçen sene Mayıs ayında bir denemem olmuştu. Ama çok başarılı olduğunu söyleyemeyeceğim. Fakat deneme yanılma yöntemiyle öğrendiğim için bu modeli, ilk denemenin bana çok fazla katkısı oldu. Yaptığım hataları çok iyi biliyordum ve ikinci denemenin başarılı olacağından hemen hemen emindim. Sadece yeterli zamanı ayırıp üzerinde çalışmam gerekiyordu. Sonunda kuzenimin doğum günü için bu modeli, neredeyse 1 sene sonra, tekrar denemeye karar verdim. Kuzenim bu yaz rüzgar sörfü yapmaya başlamıştı. O yüzden tema olarak rüzgar sörfü ile alakalı birşeyler yapmaya karar verdim. Topsy turvy şekil itibariyle alt katı da üst katı da eğimli bir pasta. Bundan yola çıkarak üst katın eğimine dalga havası verip kız figürünü sörf yaptırmaya karar verdim. Tahmin ettiğim ve planladığım gibi herşey yolunda gitti. Ve bu denemenin başarılı bir deneme olduğunu söyleyebilirim. 3. denemem 1 yıl sonra olmayacak bu defa  :) En yakın zamanda tekrar denemek istiyorum. Bu defa daha klasik bir model deneyeceğim. Sade ve şık bir tasarım olabilir. 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...