23 Mart 2012 Cuma

Ortaya Karışık - 2

    Benim için yapması en keyifli sipariş türlerinden bir tanesi çünkü herhangi bir tema yoktu ve istediğimi yapmak konusunda serbest bırakıldım:) Genellikle herkes özel bir amaç için kurabiye yaptırmak istiyor dolayısı ile böyle siparişler de sık sık karşılaştığımız bir durum değil. Ancak Beril Hanım herhangi bir özel gün olmamasına rağmen, sadece kurabiyelerimi çok beğendiği için sipariş vermek istemiş ve tema ve figürler konusunda beni tamamen özgür bıraktı. Hayvan figürleri çalışmayı çok seviyorum o yüzden ağırlıklı olarak hayvan figürleri olmuş oldu kurabiyelerde. O kadar çiftlik hayvanı yaptıktan sonra, barınak yapmadan olmazdı tabii! Balıklar ve baykuşlar dışında biraz çiftlik konsepti gibi oldu sanırım.
    Aslında sipariş sadece kurabiye üzerineydi ama uzun zamandır 3 boyutlu figürlerle cupcake yapmak istiyordum. Beril Hanım'dan da cupcake için onay aldıktan sonra ilk cupcake denememi de yapmış oldum. Çok yakında yayınlayacağım onları da, takipte olun!;)
    Son olarak da bu güzel fotoğrafları çeken arkadaşıma buradan teşekkürlerimi iletmek istiyorum.
    Herkese keyifli bir hafta sonu diliyorum :)









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...