25 Mart 2012 Pazar

İnekli Cupcakeler

Vee karşınızda daha önce ki yazıda bahsettiğim ilk cupcake ve ilk 3 boyutlu figür denemelerim :) 3 boyutlu figür yapımı her nedense beni hep korkuttu. Bir türlü cesaret edip deneyemedim bu güne kadar. Ama en sonunda bu korkuyu yenip en sevdiğim figürlerden biri olan inek figürüyle bir çalışma yapmaya karar verdim. Bir süredir içime sinecek güzel bir cupcake tarifi için araştırma yapıyordum. En sonunda nefis bir çikalatalı cupcake tarifi buldum. Pastalarda kullandığım bitter çikolatalı ganaj'ı da içlerine enjekte edince oldukça lezzetli bir kek çıktı ortaya. Bu kekin vanilyalısını, beyaz çikolatalı ganaj dolgusuyla da denedim. O da çok güzel oldu. Dolayısı ile sipariş vermek isterseniz tat konusunda seçeneklerimiz var;) Zamanla yeni tatlar da ekelenecek tabii ki!



Bir inek delisi olan ben bu çalışmayı yapmaktan inanılmaz keyif aldım. İnek figürlerini Planet Cake'den esinlenerek yaptım. Bu resimde de minik ineklerin henüz cupcake üzerine oturmadan önceki hallerini görebilirsiniz. İnek figürlerine olan sempatimden de dolayı bu şu ana kadar ki en sevdiğim çalışma oldu. Umarım siz de beğenmişsinizdir.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...