1 Kasım 2011 Salı

Hayalden gerçeğe:) Dreams are coming true:)

Herkese merhaba,
İlk yazıma nasıl başlasam daha doğrusu nerden başlasam bilemiyorum. Kısa zamanda o kadar çok şey oldu ki! Geçen hafta kurabiye kursuna gideceğim günü dört gözle beklerken bugün ilk kurabiye siparişimi teslim ettim :)
Geçen sene bahar aylarında kurabiye ve sanatın bir arada nasıl mükemmel bir bütün oluşturduğunu gördüm. Bu da yemek yapmayı çok seven ve el işlerine meraklı olan bir insan olarak adeta gözlerimi döndürdü. Ben bunu nasıl düşünemedim demekten alıkoyamadım kendimi. Yemek, sanat, sabır, yaratıcılık, ince iş... bunlar beni tanımlayan kelimeler. O keşfin ardından her ne kadar kursa gitmeyi bir türlü başaramadıysam da kurabiye yapmak ve mümkün olursa satmaya başlamak kafamda ilerde kesinlikle gerçekleştireceğim bir proje olarak yerini aldı. 22 Ekim Cumartesi günü bu hayali gerçekleştirme yolunda ilk adımımı attım. Akabinde resmen koşarak gerekli malzemeleri almak için Eminönüne gittim. Sonrasında tabii çılgınca kurabiye yapmaya başladım :) İlk kurabiyelerimin resimlerini paylaşacam sizinle. Beni takip edin ;)



Hi everbody,
I don't know how to start or where to start writing my first post. I've been doing so much in a short time! Last week I was looking forward to going to the cookie course, today I completed my first cookie order :) Last year I was lucky to see cookies of a friend of mine who has taken a cookie course and improved herself. They were mind blowing. I discovered how perfect is the combination of a basic food and art. As a person who loves cooking and everything hand made, I was supposed to take a course and even start a business by the time. Cooking, art, patience, creativity, details... These are the words to describe me. Even though I couldn't go to the cookie course for a long time, making cookies and selling them has been a project to be actualized sooner or later. Finally I took the first step towards my dreams on the 22nd of October. The day after I was almost running to Eminönü to buy necessary equipment:) For sure I started making cookies by then until mid nights! I'll be sharing the pictures of my first cookies. Keep following me ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...