15 Kasım 2011 Salı

Avustralya Temalı Kurabiyeler, Cookies with Australia Team

Bu kurabiyeleri yaklaşık 1 senedir görmediğim, taaa Avustralya'dan buraya gelen çok yakın bir arkadaşım için yaptım. Kurabiyeler de Australya temalı oldu dolayısı ile:) Kendisi tatlıyı çok sever o yüzden bir tane de cheesecake yer alıyor çeşitler arasında.

I made these cookies for a close friend of mine who has just come back from Australia after a year. So I chose Australia concept:) There is a cheesecake as well as she loves sweets and deserts








2 yorum:

  1. zeynep her görüşümde şunları içim gidiyor =) çünkü biliyorum hem çok güzel görünüolar hem de süper lezzetliler =) ben de geldiğimde senden uçak temalı kurabiyeler isticem, sevgilimle uçakta tanışmış olmanın hatrına =) ona zaten sürekli senden bahsediyorum, gerçi süper yemek yapıo süper kurabiye yapıo süper kafa bi kız diyince benim itibarıma leke sürüldü biraz ama olsun =) o da senin kurabiyelerinden tatmaya kararlı :D hatta düğün kurabiyeleri olarak düşündük ama abartmayalım dedik :D belki o zamana kadar seri üretime geçersin o zaman olur

    YanıtlaSil
  2. Canım ya:) Çok özledim gerçekten! Sen gelmeden önce söyle bana yeter. Ne istersen kaç tane istersen yaparım;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...