21 Ekim 2012 Pazar

Mini Süngerbob Pastası (Spongebob Squarepants Cake)

Evet ben bir Süngerbob delisiyim :) Geçen sene bu zamanlar kurabiye kursuna gittiğimde yaptığım ilk kurabiye Sünger Bob'lu kurabiye olmuştu. 
Dolayısı ile çok çok uzun zaman oldu Sünger Bob pastası yapma hayalleri kurmaya başlayalı :) Bir türlü fırsat bulamazken sevgili arkadaşım Füsun ( uzay pastası'nın da sahibesi :)) imdadıma yetişti. İkizlerinin doğum günü için tema olarak Sünger Bob seçerek beni öyle mutlu etti ki! Büyük bir heyecanla ve coşkuyla hazırlamaya başladım pastayı :D Bir de mini pasta yapacak olunca... Biri beni durdursun :D Mini pasta yapmayı ne kadar çok sevdiğimden bahsetmeme gerek yok sanıyorum! Pastamız her ne kadar büyük görünse de aslında 10 kişilik mini minnacık bir pasta. Boyutlarını anlayabilmeniz için fotoğraflardan bir tanesinde elimde tutuyorum pastayı. 
Her neyse, bol bol fotoğraf paylaşıyorum, dilediğinizce inceleyin. Yorum yapmaktan da çekinmeyin ;)
Sevgiler,
Zeynep









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...