11 Eylül 2012 Salı

Cupcake Denemeleri

Cupcake süsleme malzemesi olarak daha önce sadece şeker hamuru kullanıyordum. Ancak yaygın olarak kullanılan bir diğer teknik cupcakelerin "buttercream" denilen tereyağlı krema ile süslenmesi. Dekorasyon olarak beğenmekle birlikte kremayı biraz ağır buluyorum açıkçası. 
Cupcake ve pasta kurslarına Ekim ayında başlamayı planladığımdan daha önce bahsetmiştim. Söylediğim gibi hazırlıkları tamamlayıp Ekim ayına yetiştirmeye çalışıyorum. Bunlar da cupcake kursu hazırlığının bir parçası. Kursta şeker hamuru ve 3 boyutlu figürlerle süslemeye ek olarak krema ile süsleme tekniğini de öğretiyor olacağım. Aşağıda görmüş olduğunuz cupcakelerden bazıları kursumuzun bir parçası olacak :)
En yakın zamanda kurs tarihlerini belirlemiş olmayı umuyorum.
Yeni kursumuzda görüşmek üzere ;)
Sevgiler...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...